/Intrebari frecvente
Intrebari frecvente 2017-11-13T21:44:19+00:00

Intrebari frecvente

Aveti mai jos raspunsurile la cele mai intalnite intrebari pe care le au clientii nostri. Daca nu ati gasit raspunsul la intrebarea pe care o aveti, va rugam sa ne contactați.

*Pentru a citi raspunsul, accesati semnul plus.

Nu ma pot conecta la camera IP. 2017-11-13T23:01:01+00:00

Solutii:

Verificati daca DVR-ul accepta sau nu canalul IP. Numai unele produse din serie suporta functia comutatorului A/D, unde se schimba canalul analogic pe canalul IP pentru conectarea la camera IP. De la Setare -> Camera -> Tip canal, selectati ultimul canal pentru a comuta pe canalul IP. Unele produse din seria produselor accepta extensia canalului IP si suporta modul N + N.

Verificati daca IPC-ul si DVR-ul sunt conectate, accesati Meniul principal -> Setare -> Camera -> Control la distanta pentru a verifica daca camera IP este online sau nu. Sau puteti merge la Meniul principal -> Info -> Retea -> Testati, introduceti adresa IP a camerei si apoi dati clic pe butonul Test pentru a verifica daca va puteti conecta sau nu.

Verificati daca configuratia canalului IP este corecta sau nu (cum ar fi adresa IP, producatorul, portul, numele de utilizator, parola, numarul de canal de la distanta etc.).

Vreau sa instalez DVR-ul, ce pasi trebuie sa urmez. 2017-11-13T23:02:19+00:00

Pentru a instala un DVR aveti nevoie de urmatoarele:

  • DVR-ul de instalat
  • Camerele video care vor prelua imaginile si inregistrarile video
  • Alimentatoarele pentru camere
  • HDD-urile pentru stocarea inregistrarilor (pentru seriile DAHUA se vor utiliza HDD-uri S-ata)
  • DVD/RW pentru back-up pe CD/DVD, acolo unde este posibil (seriile Lite 1U nu suporta unitate optica interna)
  • Conectori BNC pentru intrarile de semnal video (cate 2 pentru fiecare canal: 1 pentru camera, 1 pentru DVR)
  • Cablu coaxial sau cablu Ethernet CAT5e (in cazul in care se vor folosi balunuri in loc de conectori BNC)
  • Cablu de alimentare 2×0.75 (pentru transport tensiune 220V pana la alimentatorul camerei)
  • Patch cord Ethernet (disponibil in cutia cu accesorii a DVR-ului)
  • Router/modem pentru conectare la Internet (pentru situatiile in care este necesara conexiunea la acest DVR de la distanta)
  • Cleme, dibluri, etc. pentru pozitionarea camerelor, a cablurilor etc.
Nu pot folosi functia P2P pe telefonul mobil sau pe web. 2017-11-13T23:03:07+00:00

Solutii:

Verificati daca dispozitivul este activat sau nu. (Meniu principal -> Setare -> Retea -> P2P)

Verificati daca dispozitivul este conectat la retea sau nu.

Verificati daca modul de conectare P2P pe telefonul mobil este corect setat sau nu.

Verificati daca numele de utilizator si parola sunt introduse corect.

Verificati daca P2P SN este corect configurat. Puteti utiliza telefonul mobil pentru a scana codul QR de pe interfata P2P a dispozitivului (Meniul principal ->Setare ->Retea ->P2P) sau puteti utiliza informatiile versiunii WEB pentru confirmare.

Inregistrarea DDNS a esuat/nu pot accesa numele domeniului dispozitivului. 2017-11-13T23:04:10+00:00

Solutii:

Verificati daca dispozitivul este conectat la retea. Verificati daca dispozitivul are adresa IP la care PpoE poate apela. Daca exista un router, verificati routerul pentru a va asigura ca IP-ul dispozitivului este online.

Verificati daca protocolul corespunzator al DDNS-ului este activat. Verificati daca functia DDNS este in regula sau nu.

Verificati daca DNS-ul este corect configurat. Serverul DNS prestabilit este 8.8.8.8, 8.8.5.5. Puteti utiliza un DNS diferit, care este furnizat de ISP-ul dvs.

Dupa ce m-am conectat la canalul IP nu exista nicio iesire video in modul cu o singura fereastra sau cu mai multe ferestre. Totusi exista un stream de biti. 2017-11-13T23:04:46+00:00

Solutii:

Verificati daca streamul principal/streamul secundar al camerei este H.264.

Verificati daca dispozitivul accepta sau nu suportul pentru streamul principal/streamul secundar al camerei (cum ar fi 1080P, 720P, 960H, D1, HD1 etc.).

Verificati setarea camerei. Asigurati-va ca este compatibila cu produsele altor producatori.

Am uitat parola si nu mai pot accesa DVR-ul. 2017-11-13T23:05:14+00:00

Solutii:

La 5 incercari consecutive de logare fara succes, respectivul cont se va bloca pana la primul restart (comandat de pe un alt cont de administrator, restart de mentenanta programat, scoatere si apoi repunere sub tensiune). Dupa restartare, DVR-ul va debloca toate conturile blocate anterior, iar accesul lor poate fi reluat dupa introducerea corecta a parolei.

In cazul in care ati uitat sau pierdut parola, trebuie sa detineti parola master pentru ziua in curs pentru a o putea reseta pe cea uitata/pierduta. Fiecare DVR poseda o astfel de parola, pe care o puteti folosi pentru a va conecta pe contul \”admin\” (sau alt cont cu drepturi de administrare). Dupa logare intrati in sectiunea Avansat -> Utilizatori si selectati optiunea  Modifica Parola. In dreptul campului Parola veche introduceti parola Master.

Nu am reusit sa salvez configuratia. 2017-11-13T23:06:01+00:00

Solutie:

Mai intai restartati dispozitivul, apoi incercati sa reconfigurati.

Cardul SD nu a reusit sa stocheze videoclipul. 2017-11-13T23:06:34+00:00

Solutii:

Verificati daca cardul SD este setat ca stare doar pentru citire. Trebuie sa il schimbati la starea de citire/scriere.

Verificati daca cardul SD poate fi detectat.

Verificati daca cardul SD a fost deteriorat.

Verificati daca cardul SD este plin.

Adaptorul de alimentare este instabil. 2017-11-13T23:07:06+00:00

Solutii:

Mediul de temperatura ridicata si joasa este cuprins intre 0 la 40? Pentru adaptoarele de alimentare generala, sursa de alimentare va deveni instabila daca adaptorul depaseste acest interval. Prin urmare, este necesar sa se schimbe adaptorul de alimentare cu unul industrial.

Informatia configurata nu coincide cu situatia reala dupa ce IPC a functionat. 2017-11-13T23:07:40+00:00

Solutii:

Reimprospatati interfata.

Este cauzata de modificarea configurarii IPC. Utilizatorii pot verifica pe ce platforma gestioneaza IPC sau dispozitivul la care este conectat capatul din spate. Ei pot verifica motivul exact prin adoptarea metodei separate de verificare. In prezent, clientul PSS si decodorul de soft pot modifica rata Baud a unor IPC, ceea ce duce la o situatie in care IPC poate fi in afara controlului.